Svetainių optimizavimas-2020
Naujosios eros svetainių paieškos sistemų optimizavimas turi savo ypatybes, į kurias reikia atsižvelgti norint sėkmingai vykdyti skaitmeninę rinkodarą.
Šiandien labai sunku patekti į 10 populiariausių „Google“ ir „Yandex“ paieškos sistemų, nes daugelyje sričių lyderio pozicijas užima dideli rinkos žaidėjai ir kaupėjai. Tik gerai suplanuota interneto svetainės reklamavimo strategija ir kruopščiai apgalvotas požiūris į optimizavimą leis pasiekti sėkmės ir verslo augimą.
Kaip tiksliai tai padaryti, bus aptariama kasmetinėje skaitmeninės rinkodaros optimizavimo-2020 konferencijoje. Šiais metais renginys bus visiškai internetinis, o konferencijos dalyviai galės visiškai nemokamai pasiekti pranešėjų kalbų transliacijas.
Planuojama, kad per tris dienas, lapkričio 18–20 d., Kalbės daugiau nei 750 interneto reklamos ekspertų. Tarp pranešėjų - didžiausių paieškos sistemų „Google“ ir „Yandex“ atstovai, patyrę SEO paslaugos specialistai iš Lietuvos ir užsienio šalių.
Pasaulio skatinimo ekspertai
Tarp konferencijos garbės svečių yra penki anglakalbiai ekspertai. Konferencijos dalyviai galės užduoti klausimą žinomam SEO ekspertui Barry Schwartzui, kuris turi unikalią SEO stratego ir vizionieriaus patirtį.
Vakarų SEO skyriuje turėtų būti Kevinas Indigas, ekspertas, dirbantis su „eBay“, „Bosh“, Kolumbija ir daugeliu kitų didelių kompanijų. Jis jums pasakos apie reklamavimo „Google“ paslaptis ir subtilybes šiuolaikinėmis sąlygomis, kai paieškos sistema vis labiau primena rekomendacijų paslaugą.
Danas Tayloras kalbės apie „Yandex“ reklamą, technines kliūtis ir kaip jas įveikti, kuriant organišką paklausą ir turinio funkcijas. Specialistas visų pirma pasakos apie „Edge SEO“ koncepciją, kuri padės pasiekti savo tikslus per trumpiausią įmanomą laiką.
Johnas Doherty, SEO paieškos platformos įkūrėjas, pasidalins skaitmeninių rinkodaros specialistų samdymo patirtimi ir kalbės apie tai, kaip reklamos specialisto ir kliento sąveiką padaryti kuo efektyvesnę.
Patyręs ekspertas Georgiosas Hasiotis kalbės apie išmanų turinio optimizavimą, siekiant padidinti srautą iš natūralios paieškos rezultatų. Pristatymas visų pirma domins įmones, orientuotas į srautus anglų kalba.