Žiniatinklyje yra labai daug svetainių, tačiau žmonės retai mato tas, kurios yra už trečiojo paieškos rezultatų puslapio. Vienas iš būdų, seo paslaugos kad svetainę aukštesnėje paieškoje, yra jos optimizavimas paieškos sistemoms. Jis gali būti išorinis ir vidinis.
Vidinis SEO optimizavimas apima daugybę veiklų, skirtų parengti svetainę sąveikai su vartotojais ir paieškos sistemomis. Ši veikla turi tris pagrindinius tikslus:
Vidinio paieškos variklio optimizavimo rezultatas pagerina svetainės matomumą paieškoje, padidina srautą. Jei tinkamai nustatysite pardavimo kanalą, tai žymiai padidins potencialių klientų veiksmus.
Visus vidinio SEO optimizavimo komponentus galima suskirstyti į keturias grupes:
Vidinis svetainės puslapių optimizavimas atliekamas pagal „Google“ ir „Yandex“ reikalavimus. Mes patikriname savo klientus pagal kontrolinį sąrašą, kuriame yra daugiau nei 200 punktų. Kiekvienam iš jų atliekamas darbas, siekiant pagerinti rodiklius, kad gautumėte norimą rezultatą.
Prieš indeksuodamas puslapį, paieškos robotas įvertina serverio atsako kodą. Tai yra trijų skaitmenų skaičius, kurį serveris rodo atsakydamas į įvesties užklausą. Pateikus teisingai sudarytą užklausą, puslapis turėtų atsakyti 200 - gerai.
Jūs tikriausiai susidūrėte su puslapiais su 404 arba 501 atsakymo kodu. Vartotojai gali matyti tik dviejų tipų kodus - 4 ** ir 5 **. 4 atsakymas ** reiškia vartotojo problemą - nėra prieigos, nėra puslapio ar netinkama užklausa. 5 kodo atsakymai ** nurodo serverio klaidą.
Robots.txt yra būtinas paieškos robotų (tikrintuvų) elementas. Tai padeda kontroliuoti ir sekti puslapių indeksavimą. Tai naudinga keliais būdais:
GARANTUOTAS REZULTATAS:
Pasirašomas darbų kokybės sutartis, tuo atveju, jei mes neįgyvensime Jūsų lūkesčių, grąžinsime iki 100% sumokėtų pinigų.
© 2016-2021 Europus, All Rights Reserved