Vidinis optimizavimas

Kas yra vidinis optimizavimas

Žiniatinklyje yra labai daug svetainių, tačiau žmonės retai mato tas, kurios yra už trečiojo paieškos rezultatų puslapio. Vienas iš būdų, seo paslaugos kad svetainę aukštesnėje paieškoje, yra jos optimizavimas paieškos sistemoms. Jis gali būti išorinis ir vidinis.

Abi paieškos sistemų optimizavimo rūšys turi didelę reikšmę reklamuojant, tačiau be vidinio optimizavimo svetainė gali visai nepatekti į paieškos rezultatus. Tada auditorija paprasčiausiai apie jus nežinos. Todėl patariame pradėti nuo to, o straipsnyje išsamiai pasakysime, koks yra vidinės svetainės optimizavimo procesas 2020 m.

Kodėl jums reikia vidinės svetainės optimizavimo


Vidinis SEO optimizavimas apima daugybę veiklų, skirtų parengti svetainę sąveikai su vartotojais ir paieškos sistemomis. Ši veikla turi tris pagrindinius tikslus:

  • užtikrinti, kad svetainė atitiktų paieškos sistemų technines taisykles;
  • vartotojo problemų sprendimas;
  • komercinių svetainių paieškos sistemų reikalavimų laikymasis.

Vidinio paieškos variklio optimizavimo rezultatas pagerina svetainės matomumą paieškoje, padidina srautą. Jei tinkamai nustatysite pardavimo kanalą, tai žymiai padidins potencialių klientų veiksmus.

Kas yra vidinis SEO optimizavimas?

Visus vidinio SEO optimizavimo komponentus galima suskirstyti į keturias grupes:

  • struktūra - svetainės struktūra atitinka paieškos reikalavimus;
  • prieinamumas - serverio atsakymai sukonfigūruoti, svetainė yra stabili, turinys pasiekiamas;
  • optimizavimas - renkama semantika, rašomos žymos, sukonfigūruotas mikropažymėjimas, svetainė veikia greitai;
  • konkurencija - tenkinami komerciniai paieškos sistemų reikalavimai.

Vidinis svetainės puslapių optimizavimas atliekamas pagal „Google“  ir „Yandex“ reikalavimus. Mes patikriname savo klientus pagal kontrolinį sąrašą, kuriame yra daugiau nei 200 punktų. Kiekvienam iš jų atliekamas darbas, siekiant pagerinti rodiklius, kad gautumėte norimą rezultatą.

Prieinamumas

Pirmas dalykas, su kuriuo dirba vidinių svetainių paieškos sistemų optimizavimo specialistai, yra techniniai serverio, prieglobos ir svetainės variklio (TVS) parametrai. Jie yra atsakingi už prieinamumą svetainėje. Mes išryškinome svarbiausius.
Prieinamumas

Serverio atsakymai

Prieš indeksuodamas puslapį, paieškos robotas įvertina serverio atsako kodą. Tai yra trijų skaitmenų skaičius, kurį serveris rodo atsakydamas į įvesties užklausą. Pateikus teisingai sudarytą užklausą, puslapis turėtų atsakyti 200 - gerai.

Jūs tikriausiai susidūrėte su puslapiais su 404 arba 501 atsakymo kodu. Vartotojai gali matyti tik dviejų tipų kodus - 4 ** ir 5 **. 4 atsakymas ** reiškia vartotojo problemą - nėra prieigos, nėra puslapio ar netinkama užklausa. 5 kodo atsakymai ** nurodo serverio klaidą.

Serverio atsakymai

„Robots.txt“ failas

Robots.txt yra būtinas paieškos robotų (tikrintuvų) elementas. Tai padeda kontroliuoti ir sekti puslapių indeksavimą. Tai naudinga keliais būdais:

  • pagreitinamas naujos svetainės ar puslapių indeksavimas, o tai reiškia, kad jie greitai pateks į paieškos rezultatus;
  • galite uždaryti techninius puslapius iš tikrintuvo;
  • puslapius su pasikartojančiu turiniu galite paslėpti nuo indeksavimo, tačiau palikite juos svetainėje, jei jų reikia.
Robots.txt failas

„Sitemap.xml“ failas

„Sitemap.xml“ faile yra informacija apie visus svetainės puslapius ir jis padeda paieškos robotui juos greičiau surasti ir indeksuoti. Jis turėtų būti atnaujinamas automatiškai. Tačiau verta įsitikinti, kad puslapiai, kurie yra uždaryti nuo indeksavimo, nepateks į svetainės schemą. Paprastai galite sukonfigūruoti automatinį „Sitemap.xml“ atnaujinimą naudodami TVS įrankius.
Sitemap.xml failas

Teksto kodavimas

Tai, kaip vartotojas mato tekstą, priklauso nuo kodavimo tipo. Jei jis nurodytas neteisingai, vietoj informacijos svetainėje bus nesuprantamas raidžių rinkinys. Nedaugeliui žmonių bus naudingas toks turinys.
Teksto kodavimas

Žmonėms skaitomas URL

URL yra konkretaus svetainės puslapio adresas. Dažniausiai jis rašomas lotyniškomis abėcėlėmis, o naudojant .рф domeną kirilica. Tokiu atveju URL turi būti įskaitomas, suprantamas ir atitikti svetainės temą. Tai įvertins ne tik paieškos algoritmai, bet ir vartotojai.

© 2016-2020 Europus, All Rights Reserved